Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 juli 2008

postheadericon Äntligen

har man lite tid att sitta vid datorn, har varit en hektisk vecka med mycket jobb och lite vila..
Börjar med i tisdags då vi var på Kiviks marknad. Blev en del stress hem (fick jobba över som vanligt) och mycket bökande med vilka som skulle åka vart, och slutade med att mamma inte unde följa med, men men sådant som händer, skyller inte på någon heller!! Väl där nere var det väldigt mycket folk, men jag och älsklingen myste och gick runder och handlade lite. Jag köpte två parfymer, älskling köpte en film och sedan lite godis till oss.... Var hemma sent denna kvällen, mycket jobbigt...

I onsdags jobbade jag 8-17.00 nör jag kom hem var jag helt slut, lagade lite mat och fick älsklingen till att diska, sen somnade jag i soffan vid jaa typ 9.. helt utslagen var jag.

I går hade vi besök av J & T, som skulle äta middag här hemma. J kom vid 6 då vi skulle börja med maten för älsklingen och T spelade tennis. Strax innan grabbarna kom hem gick proppen, och vad gör två tjejer då, jo dem ringer pappa Patrik, hehe! Visste hur man bytte men kunde inte göra det för den var kokande het, så ick vänta tills grabbarna kom hem. stängde av all ström i lägenheten och skulle byta proppen, så fort han satte i den så small den, han provade en till, small den med, testade en tredje, small den med. FÖRBANNAD ringde jag till pappa Patrik, som (efterosm mamma & pappa bor granne med hyresvärden så sprag han in till dem och frågade vad vi skulle göra, pappa fick tillåtelse att byta någonting "fför vi hade bara 6 amper" så nu har vi 10amper i stället) kom hit och bytta detta till oss. TACK! Under tiden som vi väntade på att pappa skulle komma så satte vi ut grillen på balkongen, hehe! SÅ mat blev det allt. Men under tiden vi satt och åt så gick det en annan propp (den som gick till stora rummet), så T fick låna bilen och köra hem och hämta en till oss, TACK ännu en gång! Men nu verkar allt funka.. Annars hade jag/vi en väldigt trevlig kväll,spelade kort och wii. Skoj hade vi, synd bara att tiden går så fort. Får inte glömma att J hade bakat väldigt goda vaniljbullar:=)

Idag har man med jobbat, FY FAN vad trött jag var, vaknade inte till väckarklockan så försov mig, men bara i 10 minuter... Har avrit en SJUKT stressig dag, (ursäkta att detta inlägget blir långt, så är det när man inte har tid att sitta här så ofta) han som jag jobbat med idag är lie speciell, börjar han med en sak så slutför han inte det utan börjar på en annan sak, och stökar ner som FAN, skit jobbigt.. Fick jobba över en stund med idag. Åkte till Willys och köpte gyros köt till i morgon då vi ska ha kalas för älsklingen som fyller år nästa helg, då vi ska till PARIS!!!!!!!!!!!
Åkte sedan in till stan ochhämtade ut biljetterna till bion och köpte mat, stack hem kökade och sedan in tiln stan igen. Kollade på Hankock kl 18.30

Den var mycket bra, värd att se!!!!






Nu ska jag lägga upp lite bilder från förra helgen på bilddagboken, kolla gärna in dem och kommentera!!!!!!! Ska lägga mig sen, är svin trött + att jag har en del att göra i morgon!

0 kommentarer: