Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 juli 2008

postheadericon Marknad

har man varit på idag. Har varit en mysig men varm dag. skulle kanske varit på stranden i alla fall idag. Men är ju ledig hela nästa vecka så då kan man åka til stranden, hoppas jag. Dem har ju sagt att svärmen ska stanna ett tag till, så det får man hoppas på:)

Köpte lite saker på marknaden,

*En klänning
*En plånbok (röd) men ville ha svart, men skit samma!
*En påske marknadsgodis till älsklingen.

När jag kom hem köpte jag
*3 par leggings, 2 svarta 1 par rosa:)
*Ett par örhängen
*Ett armband

Har varit en dyr dag idag, Ska spara mmina pengar tills vi åker till Paris nu... Fick ut en hel del denna månaden, så man kan lyxa till det lite:)

Jävla tur att Patrik nämde om passen, för mitt pass har gått ut, å måst åka till polisen i morgon och fixa ett nytt. Kostar 400 spän, fy fan vad dyrt. Men sen har man det i 10 år i stället:)

0 kommentarer: