Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 maj 2008

postheadericon En trevlig helg...

Kan man väl säga att det har varit. I fredes blev det en runda i stan med Lina, hon köpte en jätte fin tjocktröja, och jag köpte inget alls, för en gångs skull, héhe! På kvällen blev det (förlåt er som jag tackade nej till, som ville festa, men detta var lite lugnare)bio med Lina och Roger, vi såg Iron Man. Det var väl ingen film för mig, men man somnade inte till den i alla fall.'

I lördes blev det en slö förmiddag, men sedan begav jag mig in till stan för att kolla efter en bikini, som jag och Lina inte hade ro till att göra. Hittade en super snygg:) Eller jag tycker att den är det, i alla fall. Sen köpte jag en tunika med (som vanligt) men detta är mer en sommartunika, väldigt tunn. Fick sedan skynda mig hem för Älskling och Tonny skulle ha bilen (och jag hade bilnycklen med mig, typiskt mig att ta den). Medans dem var iväg målade jag naglarna, och sedan somnade jag på soffan. Meningen var att jag skulle sola, men solen gick i moln, och sedan kom det en skur, mycket tradigt!
När älsklingen kom hem, så fick man börja göra vid sig, för sen var det fest hemma hos Patricia! Mycket trevlligt hade jag, först grillade vi, sen söp vi och sedan slutade det på Banken. Skulle in på T-baren, men ALLT folk var ju där:P.
Var en mycket sen kväll/natt/morgon som slutade med en Taxi hem kl 04:00.

Idag söndag, har jag sovit, slappat och öven tvättat bilen hos mamma. Lagat mat med, och nu sitter jag här, Älskling och ALex ska snart iväg, så då får man sitta här själv. Men rätt skönt, ska kanske träna lite på Wii Fit:)

0 kommentarer: