Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 maj 2008

postheadericon Mors dag

var det igår, då var vi först nere i stugam och firade Lena, åt pstasallad och kade tipsrunga och femkamp. Förlorade i allt. Jävla skit, är så dålig på allt!!! Sen åkte vi hem till min mamma och käkade även där. Vi gick en runda till hammarshus. Fint var det där, har inte varit där sedan jag var liten:)

Annars så i lördags så var jag på stranden en runda med Lina, blev lite kallt sen så vi ikte hem. Följde med mappa till Mormor... Åt middag hemma hos mapppa, Sedan åkte jag hem och då kom Lina och Roger, skulle kolla på finalen.. Stack ut sedan för älsklingen var ute med sina kompisar, skulle träffa Sara med, men hon verkade inte så intresserad av att snacka.. Så jag umgicks med älsklingen hela tiden, Kände mig som ett plåster, hängde efter dem hela tiden, men men...


annars idag så har man hoppat in extra. Men vad gör man int5e för att få pengar.. Ska vara ledig i morgon, då ska jag klippa mig och fixa lite saker.LÖNEN kommer ju i morgon jippi!!!! Sen ska vi handla med, ussh en massa saker man ska hinna, skulle behöva städa lite här hemma med. Jag ska ju gå på och jobba 8 dagar i rad nu fram över, så behöver verkligen vila upp mig i morgon, men det kommer man inte hinna, för så fort man är ledig är det en MASSA saker man ska hinna. och tvätta kommer jag inte hinna på typ 3 veckor, så jag vet inte hur det ska gå ihop... Men allt löser sig!

Nu är det säkert, nu ska bilen säljas, så fort pappa har fått ihop den, och fixat nya däck.. Inget som vet en bil man kan köpa? Letar för fuööt nu, har kanske hitta en bil, ska kolla närmare på det i morgon:) Måste verkligen ha en bil snart, går i taket snart.. haha!

0 kommentarer: