Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 maj 2008

postheadericon Stranden

Har jag legat på idag för första gången på två år.. Känns underbart.. Som Lena säger, - Man laddar batterierna när man gör något som man verkligen gillar. Och et håller jag verkligen med om...


Igår var det jobb och sedan Bio, kolla på Indiana Joines 4.. Var en helt okej film, somnade tyvärr 4 gng, men pga att jag varit uppe tidigt!

Annars dem andra dagarna har det också varit jobb, man är uppe tidigt på mornarna nu när man inte har någon bil... På tal om bil, har pratat med pappa och han håller på för fullt med bilen, den är no snart klar, då ska den besiktias och sedan säljas, vill ha en annan bil. en mindre bil, får kanke lägga ut mer pengar på att köpa en nyare bil, men det kan det nog vara värt...
Annars så i tisdag var det kalas, åt middag på Österängs Pizzeria, mycket trevligt. Tårta sedan efter det:)
Onsdag skulle jag följt med hem till Tonny & Jenny men orkade inte så stannade hemma och kollade på Grey´s Anatomy... Så jäkla bra det programmet:)

I morgon kanske jag ska till stranden med Lina får se hur vädret blir först. Sägs att det inte ska vara så bra väder, men man vet aldrig..
Älsklingen ska åka till Backen (i Danmark) med jobbet, så han ska vra borta hela dagen, han ska nog ut senare på kvällen så man får inte se något av honom i morgon...
Sen på söndag som alla rean vet så är det Morsdag, så precis som alla andra så ska man äta gott och umgås hela dagen. Först till stugan och "fira" Lena lite sen ska vi hem till min mamma och "fira" henne lite grann!

Nej nu ska jag äta lite glass så man svalkar lite, är så varm.. Så sjukt varmt i lägenheten.. USSH!

0 kommentarer: