Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 maj 2008

postheadericon Förvirrad..

Är precis vad jag känner mig nuförtiden. Allt är jobbigt och ingen ork har man...

Det var ett tag sedan man skrev, såg jag. Som jag skrev, har ingen ork och tiden räcker inte till.
Har i alla fall jobbat förra veckan, tis-fredag.. I helgen så blev det fest i fredes med grillning hemma hos Patricia. I lördags var det cirkus med patriks familj, och i söndags ville jag ner till Åhus men slutade att jag låg i stugan och solade tillsammans med Malin,Lena,Kevin och Krister. Smörjde in mig en hel del, så syns inte ens att man låg ute i flera timmar, ska inte göra det fler gånger...

Har jobbat nu mån-tis, så är ledig ons, torsdag.. Rätt skönt, Ska träffa killen som jag är ledsaga till senare idag, vi ska spela ävemtyrsgolf här på Näsby sen ska vi väl äta något gott, hoppas jag! Senare ikväll har jag ingen aning om något, men ska bara ta det lugnt... Känner att jag behöver det, kroppen är inte som den ska. och mina tankar är inte heller där dem ska för tillfället...

0 kommentarer: