Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 april 2009

postheadericon Förlängt...

Skickade ett mail till min lärare igår och frågade om jag kunde få lite mer tid på mig att göra uppgiften, Och det gick bra, vilket känns väldigt skönt:) Så nu har jag tills på söndag kväll:=) Sen fick jag reda på att hon som jag går och vikarierar för, kommer nog inte komma tillbacks på hela sommaren, så det innebär att dem vill att jag ska gå på hennes schema (hade fått ett annat schema innan) , så jag kommer jobba själv tillsammans med en anna vikarie. Det känns lite skrämmande, men det kommer nog gå bra, bara inget allvarligt händer... Ussh! Byter jag schema, så kommer jag kanske vara ledig lite fler dagar vilket är skönt, för blir det fint väder, så kan man utnyttja det:)!

Annars så är det valborg i morgon, då ska vi grilla hemma hos Jenny & Tonny, kommer tyligen inte fler, men det blir trevligt med bara oss också:) Vi ska grilla och mysa lite... Vad ska alla ni andra hitta på då?

Valborg 2008!

0 kommentarer: