Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 maj 2009

postheadericon Valborg!

Vill börja med att säga Grattis till lilla Lina som fyller år idag- Grattis!

Gårdagen började med att man jobbade. Sedan stack vi hem till Tonny & Jenny, där vi grillade tillsammans med Patriks mamma och hans syster. Tyvärr lite för kalt enligt mig, men maten gick ner ändå:) Senare kom även Alex o Susanna, trevligt. Hade gissa låten, tävling! Jag vann INTE.. Blev lite väl sent igår, så idag har man varit väldigt seg, men det går. Ska lägga mig tidigt ikväll, för i morgon ska vi köra till Ullared, och det blir tidigt. Kör från K-stad halv 7...

0 kommentarer: