Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 maj 2009

postheadericon Onsdag

Onsdag idag och det är jätte fint väder ute. Men tyvärr precis som alla andra dagar har man inte tid att vara ute, jo kanske att jag kan unna mig en liten promenad idag, det var såå länge sedan jag var ute och gick, men vi får se vad klockan blir lite senare. Idag har jag mycket att göra, har skrivit min text på svenska, och nu ska den översättas, så jag vet på ett ungefär vad jag ska säga till min lärare...

Ikväll ska vi gå på Världspremiären/ Sverige premiären av Änglar & Demoner. Sägs att den ska vara bra, så hoppas det:)














Annars är jag bara så trött på denna engelskan, den tar så mycket på ens fritid, men jag vet att jag gör det för något bra. På tal om det, jag fick MVG på mitt prov förra veckan, akn ni tänka er det, att jag ANNA får MVG på något i ENGELSKAN; det är helt otoligt! JAg kan bara inte släppa det! Men som sagt är ändå trött på det, men jag kämpa, har "bara" snart 2 veckor eller nje, 3 veckor blir det. Men efter i morgon har jag bara 1 uppgift kvar att lämna in, kanske den viktigaste, men jag har en del tid på mig att göra det. Nej nu ska jag inte snacka mer om der. HUvudsaken är att jag blirgodkänd i engelskan!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, jäkligt tråkigt att sitta inne o plugga när det e guldväder ute!!