Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 maj 2009

postheadericon Bok recension!

Ja, har läst färdigt boken. Tack och lov var den inte så svår att förstå, så mitt hjärta slapp läsa den. Men nu kommer man till den jobbigaste delen, Hur skriver man en bok recension? Det är skit svårt! Någon som kan komma med några bra tipps. Den ska dock inte vara inne förens nästa fredag, den 29 tror jag det blir. Men jag har en del planerat framöver, så känner att jag inte har så mycket tid kvar. Men det ska gå bra, har ju blivit godkänd på allt hitintills!

Gårdagen spenderade jag tillsammans med hela familjer Bengtsson (alla hans fyra systrar, med barn).. Hade mycket trevligt, dock mycket snack om barnen, men så blir det där alla har minst vars ett barn, utom jag och Patrik. Men den tiden kommer den med. Det är ju lite ålders skillnad på syskonen, så därför ligger vi inte alls efter!

I morgon ska vi ut och äta tillsammans med hela Patrik släckt. Hans mormor fyller 65. Vi ska äta på Rosegarden, och det ska bli väldigt gott:) och trevligt!

Jag tror jag skiter i recensionen för idag, tycker jag har avrit tillräckligt duktig! Ska in och pussa på mitt hjärta i stället!

0 kommentarer: