Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 maj 2009

postheadericon Det...

Det var ju ett par dagar sedan jag skrev, men har verkligen inte haft tid. Fullt upp...

I fredags var vi bara hemma, latade oss... Somnade tidigt som vanligt.. I lördags var det upp tidigt för vi skulle till Ullared, blev en hel del shopping, som behövdes. Tyvärr är man rätt fattig nu, men det får man stå ut med! Fick migrän på kvällen, och somnade kl 19:00.. Vaknade pigg och utvilad dagen efter, men tyvärr med lite huvudverk då med... Men åkte hem till mamma och tvättade bilen, sen följde jag med Lina, Zarah Och Molly till Åhus för att köpa glass, senare på kvällen kollade vi på film, och mös. Mysigt hade vi det. När jag kom hem var det bara hopp i säng, för sedan skulle man upp och jobba... Igår efter jobbet så satt vi barnvakt till både Kevi och Jasmin, gick väldigt bra, och både somnade tillslut:) hehe! Idag skulle jag ha varit ledig, elller bham på förmiddaqgen för skulle ha börjat kl 13:00, men fick börja kl 8 i stället. för det var en som blivit sjuk,... Sen nu ikväll har vi hållt på med engekan, men får fortsätta i morgon igen.. Men känns skönt att börja med den i tid:=)

Annars så händer det nog en del i veckan ändå, i morgon kommer lena, då är det film som vanligt, på torsdag kommer Sara, Fredik och LInnéa, Patrik och Fredrik ska ut och övningsköra... Och jag ska laga mat...:P På fredag skulle vi nog på bio... PÅ lördag är det dop och på söndag vet jag inte, men SOVAAAAAAAAAA!

Idag fick jag reda på att hon jobb jag jobbar för nu, inte kommer på hela sommaren, så jag får jobba för henne då med, så det innebär tyvärr att jag får gå ner lite i tjänst, men det kan vara rätt skönt att vara ledig lite i sommar med, men nackdelen är att man inte får lika bra betalt... Men men, det löser sig:)

Nu ska jag sluta tragga,...

0 kommentarer: