Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 maj 2009

postheadericon Trött...

Idag är jag sjukt trött, skulle kunna gå och sova en stund till nu, men då kommer jag nog inte orka upp i morgon, eftersom man inte är trött ikväll...

Annars så i helgen, vaknade i fredags morse och var vrål förkyld, men gick till jobbet ändå. På kvällen åkte vi Lund för att kolla på bio, kollade på Knowing. En bra film, men slutet var lite konstigt,men men....





När vi sen skulle köra hem, var det VÄRLDENS ösregn, så jag fick ligga i 60-70 hem. Så det tog sin lilla tid, men hem kom vi..


Vaknade i lördags med ännu mer förkylning, så pratade om att vi inte skulle följa med på dopet, så vi/jag inte skulle smitta. Men efter mycket om och men så stack vi dit ändå, hade en trevlig eftermiddag/kväll. Men stannade inte så länge.. Innan vi stack till dopet, så åktejag upp en snabb runda till stan, för att hitta något att ha på mig, och det gjorde jag faktiskt, brukar inte hitta så snabbt. Men glad blev jag:) När vi kom hem stack sedan Patrik ut, och jag åkte hem till min kusin kom hade konfimerat sig...

Söndag åkte jag hem till mamma för att ficksa med mitt tyg, men hann inte så mycket innan mamma skulle jobba, sen ville jag inte göra mer, så jag skulle se en massa fel och så... Åkte sedan hgem till lena för att sola och grilla. stannade där till kl 6.. Sen kollade vi på film bara...

Och nu sitter jag här, är ledig idag med.... Måste bara städa lite här hemma, dammsuga i alla fall.. Sen måste jag börja med min tradiga engelska, på torsdagen ska jag ha ett muntligt förhör, hoppas att det går bra bara..

Fy fan vad trött jag är, måste nog vila en stund till..

0 kommentarer: