Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 maj 2009

postheadericon Lördag kväll..

Har du precis ätit lite tacos ikväll, gött var det;) Patriks kusin Fredde är här, han har varit här sen i eftermiddags, dem spelar tv:spel, inte så speciellt kul för min del. men är trött, så bryr mig inte, har annat jag kan göra.. Har jobbat för övrigt idag, dagen har gått sjukt snabbt. Bara i morgon med, sen är jag ledig på måndag.. Härligt!

I morgon är det jobb igen, men innan det ska jag kolla på Eurovision.. Hoppas Sverige, eller Norge vinner, dem ära bra. Eller kanske inte speciellt Sverige, men bara för dte hade varit skoj det med:)

VAd ska alla ni andra hitta på då?!

0 kommentarer: