Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 maj 2009

postheadericon Måndag morgon

Och det spöregnar ute. Vilken tråkigt måndag får jag lov att säga..

SOm ni alla vet så Vann ju Norge i i lördags, vilket jag hade tippat på, och vilken hade rätt?? hehe! Blev en sen kväll, kom i säng vid kvart i 12, Patrik och Fredde stack ut. Kom sedan hem kl 4 på natten, och skulle ha efter fest här hemma, vilket gjorde att Anna inte kunde sova. Så hon hade sovit 4 timmar, för att sedan upp och jobba. Det var inte så¨farligt, men man är desto tröttare idag, tyvärr. Då det ä min ledig dag..

Så, idag ska jag hitta på något med Familjen Bengtsson. Om det hade avrit fint väder skulle vi ha åkt ner till Tivoliparken, annars vet jag inte vad vi ska göra. Men något blir det. Ska in och duscha nu, sen se om jag hinner diska med innan jag ska iväg. Ska hinna se Greys Anatomy som lena spelat in till mig innan halv 1 idag med.. Annars får vi se vad dagen bjuder på!

Ha en bra dag alla!

0 kommentarer: