Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 maj 2009

postheadericon Nu..

Nu har jag gjort det, och det gick väldigt bra (enligt henne, men inte enligt mig)... Jag blev godkänd, och hon hade inte direkt några speciell åsikter, det vara bara ett ord som jag uttalade fel.. Sen pratade vi lite allmänt om hur det går att läsa och lite så.. Känns väldigt skönt att ha det gjort.. Nu är det BARA 1 uppgift kvar, men tyvärr den svåraste, enligt mig! En bokrecension, på ENGELSKA!

Men men, jag kommer klara det lika bra som jag klarat allt det andra, eller hur?!

0 kommentarer: