Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 maj 2009

postheadericon Pjuuu

Nu har jag precis städat färdigt. Har både dammat och damsugit ikväll. Så nu är det rent och snyggt inför i morgon:)

igår var jag och grillade i Vantalängan tillsammans med mina arbetskamrater.. Mysigt och trevligt. tyvärr lite för mkt blåst och lite regn..:(




I onsdags sålde jag min balklänning, 1500 kr rikare... men dem ska jag spara tills vi åker iväg:) Längtar som bara den tills vi ska iväg nu. Kan det inte bli September NUUUU!

0 kommentarer: