Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 juni 2009

postheadericon Soool!

I lördags var det fest här hemma, och gud vad skoj vi hade, eller jag i alla fall. Solade hela dagen igår, firade Lena på Morsdag också, stack hem till mamma med en sväng igår kväll...
Idag ska jag först diska undan lite, sen plantera mina blommor som jag köpte i lördags ute på Solhaga, sen ska jag hem till Lena och bara götta mig i solen...

En del bilder från i Lördags...













































2 kommentarer:

Anonym sa...

Det va kanon!!! Matchen klarades perfekt dagen efter också;) Det va en sur gubbe som va på festen också (näst sista bilden);)

Anna sa...

hehe, tur att du klarade av matchen med. Ja han såg lite sur ut på bilden, men hoppas inte han var sur..