Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 juni 2009

postheadericon Slut prov!

I eftermiddag gäller det, då är det slut provet som ska göras i Engelskan. Ska bli så fruktansvärt skönt ska ni veta! Men innan dess ska jag med Hjärtat till stan då han ska klippa sig..

igår var jag inne i stan med tjejerna, först gick jag och Zarah en kort runda på stan, sen satte vi oss i Tivoliparken och väntade in Kevin Borg alla dem andra miljoner människor som var där nere. helt sjukt med folk! Tyvärr blev inte mitt humör på topp, förlåt mig så jätte mycket! Men jag tror detta leder till något bra, eller det känns bra för mig i alla fall!
Ikväll ska vi bara vara hemma, det känns skönt!

Nej nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag väl göra vid mig, för snart ska vi upp till stan..

0 kommentarer: