Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 juni 2009

postheadericon 4-0

ja, 4-0 står det just nu i matchen. Dem kan ju bara inte torska nu, hehe!

Har kollat på " I taket lyser stjärnorna", en mycket bra film, rekomenderar att kolla på den! När manser den så inser man verkligen hur bra man igentligen har det, så varför klaga?

I morgon blir det jobb, till kl 14:00, sen ska jag på student till min kusin, ska bli trevligt!

Förrresten, iag är det två månader sedan jag var på min bal... Tänkte bjuda på en bild, men hade inte dem bilderna på denna bilden, så får bli en annan gång...

0 kommentarer: