Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 juni 2009

postheadericon Ledig..

Idag har jag äntligen min lediga dag, så himla skönt är det! Ska inte göra så mycket hade jag tänkt mig, bara slappa, för jag behöver verkligen dag. mitt hjärta slutar nu kl 12, så vi kanske kan hitta på något, det ahde varit trevligt..

Igår så hade vi några kompisar här (Patriks kusiner, och en kompis till dem), stack sedan in till stan. men vi åkte hem vid 12, för hjärtat skulle ju upp och jobba idag...

Ikväll blir det bio "Baksmälla" Har fått bra kritik, så hoppas den är bra nu:)

0 kommentarer: