Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 juni 2009

postheadericon Midssommarhelgen!


I fredags så jobbade man på dagen, det flöt på bra, men stressigt. Alltid en massa extra saker som ska göras så inför en storhelg, men allt löste sig och vi alla kom därifrån kl 16:00! Hem och ta en snabb dusch, sedan stack jag iväg för midsommar firande:) Midsommarkransen som jag har på mig har Patrik och Fredde gjort till mig, visst är den fin?? Dem har tajpat och limmat fast allt, haha! Jag hade en mycket trevligt kväll, tillsammans med gott sällskap. Tyvärr var det sörens kalt frammåt småtimmarna, och man begav sig hem, Hörde sedan att det hade blivit slags mål och man hade ringt polis och sådant skit, Tur i oturen att man inte befann sig där då...

Midsommar dagen var man väldigt sleten och vi gjorde inte ett dugg, var ute och gick en runda, stack hem till mamma för att byta bil, men den startade inte, så undra vad pappa gjorde med den,, men fick ta deras bil igen.. Köpte kina mat, passade även på att tvätta, så nu har man gjort det. Skulle man ändå bara vara hemma så kan man vl lika gärna göra det, hehe!

Idag vet jag inte redigt, måste diska, har ett JÄTTE berg av disk, Patrik har lovat att hjälpa mig. Ska nog sticka bort till Lena och sola lite, om dem ska vara hemma... Det ska tydligen bli väldigt varmt här i veckan, typisk bara för ,man inte är ledig mer än EN dag, men men, det kommer väl fler soliga dagar får jag hoppas:)

Första gången jag kastar pil, och såhär bra gick det för mig:)

0 kommentarer: