Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 juni 2009

postheadericon Sool!


Nu har vi haft sol i två dagar, och enligt tidningen ska det vara sl hela veckan. Man kan hoppas att dem har rätt, för vi behöver, eller JAG behöver sooool!

I lördags kväll kollade vi på Baksmälla, sjukt bra film, rekomenderar att kolla på den!! I söndags jobbade jag bara, och idag har man åter igen jobbat, ätit pannkakor hemma hos svärmor, och nu sitter jag här.. Funderar på om man skulle ta och duscha snart!

I morgon är man ledig, och då ska jag äta frukostbuffé med Zarah, hoppas att Lina och sara med kan, skulle vara trevligt!

Nu ha vi ätnligen bestämt oss för vad vi ska göra på midsommar, vi ska hem till Patriks morbror, där vi har blivit inbjudna. Skulle väl bli en 25 pers, bla patriks syster och hans mamma skulle komma, trevligt!

0 kommentarer: