Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 juni 2009

postheadericon Pengar...

Skulle ha jobbat till 13:00 idag, men fick jobba till 16:00 i stället, pga en som är sjuk. Skulle då ha varit ledig i morgon med, men får rycka in och jobba.. Tråkigt, men vad gör man inte för pengar! Förlåt Lina!!

Ikväll är jag super trött (som alltid)... Men har hunnit laga mat, städa och fixa ett försenat mors-dag kort till mamma. Hon har fortfarande inte fått sin present, men den kommer nog i veckan!

Fick även reda på mitt betyg i Engelskan idag, VG blev det, gytt som fan! Måste in till stan och hämta ut det, så jag sedan kan skicka in och komplettera det till högskolan!!!

Gick in på Skatteverkets hemsida, och kollade hur mkt jag skulle få tillbaka på skatten (sände in mil ersättning, så därför visste jag inte innan), och det blev närmare 2000 tillbaka. MYCKET mer än jag hade räknat med, "kaching"!!

Ha en bra kväll alla, för nu ska jag mysa med min älsklingen (kommer säkert att somna)!

0 kommentarer: