Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 juni 2009

postheadericon Köttbullar!

Som ni säkert redan vet, så har man jobbat idag. Trodde jag kunde gå lite tidigare idag, men så skulle chefen på kokerskemöte, så då fick jag stanna hela dagen.. Men mer pengar! Stack in till stan en snabbis, skulle lämna in halsbandet, och testade sådana "shinos", men fan, man såg ju ut som, jaa jag vet inte. SÅ inga sådana blir det inte för min del, sparar man dem pengarna på det. Har börjat bli ganska ekonomiska nu, hehe! Åkte sedan och handlade, och nu har vi precis ätit hemma gjorde köttbullar, med årets FÖRSTA nypotatis, och gräddsås till det, Mums vad gott!!

I morgon vankas det jobb, åter igen.. Men börjar inte förens halv 11, så blir sovmorgon:) Men jobbar tyvärr ända till 5, lite tråkigt, men när man kommer hem har man färdig lagad mat, för Lena kommer och vi ska kolla på film, som vi brukar, trevligt!

Annars inget kul som hänt direkt idag... Löste på internet att Cascada ska komma till Visby i början av juli. Hade varit skoj att åka dit, men jobbar på dagen, så det blir nog lite tajt!

Väldigt trrkigt väder ute, men ett bra mys väder... Man kan verkligen inte tro att det är juni nu, om man kollar till vädret. Snarare oktober- november..! Men hoppas det skiftar tills i morgon, så alla som tar studenten, får fint och varmt, precis som jag/vi hade för två år sedan då man tog studenten, ussh, tänk! Det är TVÅ år sedan man tog studenten nu, tiden bara rinner iväg!

Nej nu ska jag hoppas in i duschen, så ha en bra kväll alla!

0 kommentarer: