Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 juni 2009

postheadericon 3 Lååånga dagar framför mig:)

Nu är helgen över, och jag har tre långa dagars ledighet framför mig, i morgon ska jag till Åhus med Zarah och Molly, ev även på tisdag, och på onsdag ska vi till Killebom, ska bli tre trevliga dagar att se framemot:)

Annars så i helgen har man bara jobbat, medans alla andra har slappat/solat/badat.. Lyxigt, men jag har mina dagar nu!

Idag har jag varit på kalas hos Lina och Roger, för dem har fyllt år. Den 1 Maj fyllde Lina 21 och den 1 Juni fyllde Roger/Rogge 25 år:) Av oss fick dem detta i present..

Jag tyckte den blev väldigt fin, för att vara mig:), Hoppas ni blev glada för den med:)

0 kommentarer: