Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 juni 2009

postheadericon Bilen...

När jag skulle bege mig till jobbet i morse, så märkte jag att det var en lampa på instrumentbrädan (i bilen) som lös, som inte skulle lysa. ÅS jag rinde till pappa som vanligt, det visade sig att det var ett glapp i kontakten till airbagen, så jusst nu har jag ingen airbag som funkar, men i morgon ska jag byta bil med pappa så han kan fixa det. ÅS skönt, tordde att det skulle få kosta en massa pengar:)

Igår så åt jag frukostbuffé tillsammans med Zarah och Molly, efter det shoppade vi i stan, (mest Zarah), men inhandlade en del snygga klänningar/tunikor, på rean dess utom, så dyrt blev det inte alls:) Men har ändå ångest för köpen, men vet att jag kommer använda det, eller jag HOPPAS det. Om inget annat kan jag ha det med mig till LAS VEGAS, som vi åker till om 3 MÅNADER!!!

På eftermiddagen/kvällen stack vi bort till gården dör Lena bor, Patrik, Tonny coh Fredde spelade fotboll, tillsammans med Kevin, sen blev vi bjudna på korv inne hos Lena:=)

Idag har jag jobbat, är inte speciellt hungrig, så behlver inte laga någon mat. Tänkte jag skulle ut och gå en runda, men så har min teefon pajat, och ingen mp3 som funkar j´har jag inte heller, så jag skiter i det för jag HARAR att gå utan musik... nÄr jag för en gångs skulle har tid att gå, men nej då SKA allt krångla i stället!

JAja, för övrigt så är det snart midsommar, jippi! Ingen som vet vart man kan köpa en midsommarkrons i plast??? Tål ju inte blommor*suck*!

0 kommentarer: