Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 maj 2009

postheadericon Helg...

I fredags var jag ute och åt tillsammans med Zarah och Lina. Det blev ett missförstånd så Sara kom inte. tyvärr! Hade en trevlig kväll. Gick till Hässle och Biljard med, blev en rätt tidig kväll, vilket var skönt det med.
Igår åkte jag hem till mappa och lämnade tvätt, sedan åkte jag in till stan med Zarah, vi kollade runder lite gick på marknaden med, och tog en fika.. Hade trevligt då med. Kom och sedan sov både jag och Patrik ett par timmar, sen skulle vi kolla på bio ju, Natt på mussét 2. Den var inte alls bra, rekomenderar INTE och se den.. Men men... Efter bian hämtade vi FRedde, så vi satt här hemma och spelade lite spel.. Gick och la mig vid 2, då stack dem ut, Patrik följde Fredde hem, kunde iinte sova förens Patrik kom hem, men då kunde inte han sova så han höll på och vända och vrida sig, satte sig vid datorn och höll på med en massa saker. Sen när han väl somnade, då snarkade han så jävla högt, så jag fikc lägga i soffan, då var klockan 5 -halv 6.. Somnade tillslut där, vaknade vi d7 gick in i sängen igen, och vaknade sedan vid 10.. Så har inte fått mycket till sömn inatt. Men jag orkar inte sova mer nu. Kommer bara bli ännu tröttare då. Man har gjiort det felet många gånger, att somna om fast att man är lite pigg...

Idag ska jag hem till mappa igen, ska tvätta bilen. Hade tänkt sola, men det är ingen sol idag heller.. Kanske kommer i eftermiddag, man kan ju hoppas! Måste fortsätta på min bok recenssion idag med.. Hoppas jag blir klar snart med den!

0 kommentarer: