Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 april 2009

postheadericon Glad Påsk!


Ville bara önska alla er en trevlig Påsk, för det kommer jag att få:)

Visserligen jobbar man i morgon, men då är det extra mkt betalt, så det gör inget. På kvällen ska vi hem till min föräldrar, och äta påskmiddag tillsammans med min faster och hennes man som är på besök från STORSTAN dvs, Stockholm... På lördag ska jag bara ta det lugnt, hem till mamma och tvätta bilen, sen sola lite med om vädret tillåter det, sen ska vi hem till hans mamma på middag ( som jag hade glömt bort) ! PÅ söndag ska vi ner till Café Annorlunda och gå även en runda på stens huvud, om vädret tillåter det.... Sen på måndag ska man jobba IGEN, men även då är det storhelg och man får extra mkt betalt, så det gör inget det heller:P.... SÅ ser min påskheg ut, hur ser eran ut?

Annars så ska vi nog kolla på film ikväll, eller om jag orkar, vi får se vad som händer...

0 kommentarer: