Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 april 2009

postheadericon Helgens bravader!

I fredags tillbringade vi dagen/kvällen tillsammans med alla hans systrar i Älmhult, blev en väldigt snabb runda inne på Ikea, skulle lämna tillbaka saker, sen skulle jag ha en sak till mamma, men den hade utgått från sortimentet, så blev inget. Kvällen gick fort och vi var hemma sent, så somnade framför tv:n som alltid.
Lördagen spenderade vi hemma hos Lena där vi solade,grillade och åt kakor, Tonny och Jenny var också där. Åkte sedan hem och gjorde vid oss, för vi skulle på fest:) Hade sedan en MYCKET trevlig kväll.. Synd bara att Sara och Lina inte var med, annats hade det varit en perfekt kväll..

I går så hän det det inte speciellt mycket, Patrik skulle spela tennis och under den tiden åkte jag iväg för att kolla på skor, men hittade inget. Sedan åkte vi ut ill Eko för att inhandla lite nya blommor, så nu är det snyggt och fint här hemma. Patrik köpte lite nya filmer med. På kvällen var jag hemma hos mamma och pappa på middag, för min andra bror var hemma på besök från Oslo. När jag kom hem kollade vi på en RIKTIG B film, skit dålig var deb, somnade till den för den var SÅ jävla dålig...

idag så SKA jag puttsa fönsterna, har lovat mig själv att göra det. Sen ska jag fixa lite här hemma, diska och pplocka upp vårjackorna, plocka ner vinterkläderna, för dem lär man inte behöva mer nu väll? Sen ska jag börja plugga på denna veckans engelska med. HAr en kännsla av att detta kommer gå bra.. Det är hyfsat änkelt.. Nu när man väl har kommit in i det, så är det inte så himla svårt...

Nej nu måste jag sätta igång med allt som ska göra idag, kom på att jag måste handla lite med...

0 kommentarer: