Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 april 2009

postheadericon VÅR

Idag kan man verkligen säga att det är vår ute. Cyklade till affären för en stund sedan, var helt svettig när jag kom hem, så är det verkligen vår. är typ 15 grader i skuggan nu, ser jag på termometern, härligt. Men tyvärr har jag inte tid att vara ute, måste plugga. Eller jag ligger ju rätt bra till, är framme på fredagens uppgifter nu, men måste ändå göra lite idag, känner jag. I morgon kanske jag ska med mamma till stan och sen på kvällen kommer Lena och då ska vi kolla på film, så då blir det inte mycket gjort. Idag har jag inte heller gjort så mycket, håller på i badrummet med ju, det är mycket roligare att sätta in alla saker och så, så man hoppar gärna över pluggandet, hehe!

Nej nu måste jag börja skriva brevet om mig själv som ska lämnas in på freda.. USSH vill inte, är så jävla kass, fråga Patrik!

0 kommentarer: