Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 april 2009
Ännu en dag med underbart väder. Men tyvärr hinner jag nog inte vara ute så himla mycket idag, för jag måste PLUGGA! Men jag har så mycket jag vill göra idag, åka till stan, till Eko och handla nya blommor, ut och gå en runda och även sola lite, som jag gjorde på balkongen igår, satt ute i ca 1 timme, gött som bara den. Men jag ska nog ringa till Malin och se om hon vill gå en runda med mig:)

jaja, skulle bli fint väder i helgen med, BARA för att man jobbar då, ussh. Vill verkligen ha ett måndag- fredag jobb, HATAR att jobba helg, visst får man mer pengar och så, men det skiter jag i, bara man kan vara ledig tillsammans med sin partner, så är jag nöjd!

På tal om pengar, så fick jag min skattesedel häromdagen, ussh jag ska BETALA 550 kr.. Men sen ska jag dra av för körersätting med, så förhoppningsvis kanske jag slipper betala något!

nej nu ska jag äta upp min frukost, och sedan ringa till Malin tror jag!

Ha en underbar dag!

0 kommentarer: