Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 april 2009

postheadericon God morgon!

Idag var man nästan uppe med tuppen! Vaknade med ett väldans ryck. och sen var man pigg. Så nu har man duschat och så, ska snart äta frukost, för sen måste jag köra en massa ärenden. Ska slänga en massa kartonger, kör hem till mamma och hämta en del saker och sedan ut på El Giganten för att köpa färg till skrivaren. Sen när jag kommer hem måste jag plugga lite, innan vi ska ut och äta. Efter att vi ätit ska jag träffa Zarah och kanske Sara nere i Tivoliparken, ska nog sitta där och mysa:) Så ser min kommande dag ut:)

Dagen igår så städade och tvättade jag bara. Var med lena på ÖB där jag köpte nya filtar, som passade in rätt bra. Ska få nya gardiner och nya örngott till stora rummet:)

Hoppas annars att det kommer bli en kanon dag med vacker väder och väldigt varmt, så man kan sola en del:=) Läste även på Aftonbladet igår att solen skulle hålla i sig ända fram till Valborg och lite efter det. Men sen vet man ju aldrig vad som kommer hända...

0 kommentarer: