Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 april 2009

postheadericon Helgen!

Nu har ännu en helg runnit förbi lika fort som alltid. Fast denna helgen har gått extremt fort, jobbar man så säger det bara "swich" så är det söndag kväll. I fredags var jag inne i stan med Zarah, va satt i TIvoliparken och drack cider och snackade. Hade verkligen en trevlig eftermiddag/kväll.
Efter jobbet igår så körde jag efter mycket om och men till Bjärnum, till patrik syster. Dem var där hela högen och grillade. Från börjar skulle jag inte komma, men vi stannade ett bra tag så det var lönt för mig att komma:=)
IDag så har jag inte gjort mycket, lagat mat, och haft storfrämmat, Alex kom på besök, Visste inte ens att han var nere i kristianstad, så det var trevligt det:)

nej nu måste jag verkligen plugga Engelska, har en Essä som ska lämnas in på fredag, som jag inte ens har börjat på...

0 kommentarer: