Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 april 2009

postheadericon Måndag

Fredagen och helgen har jag jobbat. Men det har ändå hänt en del saker. I fredags när jag kom hem, ville Patrik ut och gå en runda, så snabbt gjorde vi mat och sedan begav vi oss ut en runda, för att sedan sluta hemma hos svärmor. Där vi gick ut på henne snart nya ute plats, hon har fått dörren, men inte buskarna, så just nu har hon en väldigt stor ute plats:)... Knackade på hos Tonny och Jenny (dem bor ju grannar), så spelade vi lite fotboll och så. När det sedan hade blivit mörkt begav vi oss hem, för jag skulle upp och jobba sen...

Lördag, jobbade mna först och sedan åkte vi hem till Tonny och Jenny för att grilla där hemma, fast på Lenas tomt då, kalt som fasiken var det, men när vi väl hade ätit upp den kalla maten (ta inte illa upp nu), men så gick vi äntligen in i värmen. hehe. Då kom även tvillingarna dit och dem började dricka lite mer.. hehe. Slutade som vanligt med att dem gick ut, och lilla Anna fick åka hem så snällt...

Söndag, vaknade halv 6 och var sbin trött då klockan ringde *bläää* Men fick asa mig upp, trotta att mitt hjärt låg och sov så snällt... Efter jobbet, som gick väldigt fort, så skulle jag hem till Zarah på tupperwear party, hade en trevlig och mysig kväll där hemma. Kom inte hem förens närmare 10 igår. Var så trött så jag somnade på direkten..

Idag så har jag MYCKET som ska göras, ska åk in på bibla 0ch låna en bok (på engelska) som måste läsas, ussh, sen måste jag fixa lite påskpresent, och lite annat smått i stan. Skulle vilja hitta något nytt till på lördag, men jag vet inte om jag har pengar till det, jaja, vi får se!

Sen måste jag ju bara säga att idag fyller pappasen år, så kanske ska hem dit och gratta han med, kanske ska komma med en tårta, eller något. har inte betsämt mig ännu..:P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om att den blev kall snabbt. Vi skulle haft grillen i mitten o satt stolarna runtom och ätit direkt från grillen;)