Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 april 2009

postheadericon Påsk helgen....

Jahapp, vad har då lilla Anna hittat på i hegen, jo i fredags så var vi på middag hemma hos mina föräldrar, jag hade en trevlig kväll, men inte lika kul för Patrik.. men men... SOmnade direkt när vi kom hem, trotts att man var ledig dagen efter... I lördags så åkte jag hem till föräldrarna igen, för att tävtta bilden. Men dem satt barnvakt till mina kusiner, så man fick lite hjälp. Efter att vi ätit grillad korv, åkte vi ner en väng till Ekenabben, och gick en runda, trevligt var deNär jag kom hem bestämde vi oss för att inte sitta hemma så vi kom överäns om att vi skulle ut och äta (för hans mamma hade blivit sjuk, så vi skulle inte hem där), så vi begav oss till Olery´s, och åt där. Kanske inte lika gott som på classic som vi igentligen ville gå till, men som var fullbokat. Ringde sedan till Zarah som var på fest, och vi begav oss dit, TACK för att vi fick komma. Sedan begav vi oss till Grand, men det var FULLT av folk, och inte så jätte kul, men men , det kommer fler gången!

Idag har vi varit tillsammans med Patriks familj, och några andra nere på Café Annorlunda, varit på Kiviks Musteri,och något annats ställe där dem sålde sillamackor... Har haft en mycket trevig dag, och hoppas man kan göra om det!

Annars så flyter livet på som vanligt, man jobbar, pluggar, äter och sover, så ser mitt liv ut just nu! Tycker det är väldigt tråkigt, men jag får stå ut ett par veckor till...

0 kommentarer: