Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 april 2009

postheadericon 21 Maj

Det är väl ingen som kunde undgå (av er som bor runt och i kristianstad) att det åskade i morse/natt. Vaknade vid 6 då försa smällen kom, ussh sen var det en timmes tid som det höll på att både blixtra och haal, ussh.. Tur att det hade gått över tills jag skulle till jobbet:)

Igår fixk jag beskedet om att mitt vikariat blir förlängt till den 21 maj, men kommer f jobba fram tills jag går på sommarschemat, som jag även fick idag. Slipper jobba midsommardagaen, men midsommarafton jobbar jag, men det gör inte så mkt, för det är bra betalt den dagen, sen jobbar vi inte hela dagen, utan fram tills vi är färdiga bara:) Jobbar både på Patriks och min egen födelsedag, men det gör inget det heller....

igår pluggad ejag ingen engelska, för jag städade och diskade, sen kollade vi på Dancer In the Dark. SKIT bra film:) och nu ska jag plugga engelska, ligger efter lite, sen ska vi kolla på Lilja 4-ever ikväll. Faktiskt aldrig sett den filmen, så ska bli spännande, säger att det är en "stark" film att se, så för se vad jag tycker sen...

nej nu måste jag börja plugga, hej svej!

0 kommentarer: