Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 april 2009

postheadericon Lämplighetsintyg

Idag fick Patrik sitt älskade brev. Där dem godkänner Fredrik som övning skörare till Patrik. Så nu kommer han plugga som bara den (får jag hoppas).. Pappa har varit här med en sväng, och hjälpt mig med deklarationen, för jag har lagt in om körersättning denna gången,, hoppas man kommer få det bara:) Har även gjort all läxa för denna veckan, men måste börja på nästa veckan läxa snart med, för då är det en uppsatts (men bara på 500 ord) som ska lämnas in, och eftersom det är valborg nästa vecka, så kommer både torsdagen och fredagen gå bort, så då har man inte många dagar på sig att göra det. Sen är man ledig både torsdag och fredag denna veckan, så hinner kanske en del ändå...

Patrik skulle ha fixat min blogg igår, men den layouten som jag hittade funkade tyvärr inte och ha, så får hitta en annan att ha.. Men det kommer väl snart en frächare blogg. Är inte nöjd med den som den är nu...

0 kommentarer: