Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 april 2009

postheadericon Högskolan!

Idag är det sista dagen för ansökningarna till högskolan, för er som hade tänkt söka in!

Själv så har man sökt en utbildning till nu, har sökt till förskollärare i Malmö med, där hade jag redan alla betyg som krävdes, så nu får man verkligen hålla tummarna för detta:) Tycker det känns väldigt bra, hoppas att jag kommer komma in på NÅGOT i alla fall...

Annars så är man ledig idag, en massa saker att göra har jag. Måste plugga, städa, diska och handla lite. Skulle behöva putsa fönsterna med, men det får nog vänta, inte så jätte bra väder ute, så kanske kommer börja regna, vem vet...

Nej nu ska jag börja med att äta en stadig frukost med gröt, mums!

0 kommentarer: