Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 september 2009

postheadericon Vfu:n

Idag var det min första dag på vfu:n och allt har gått jätte bra. Barnen har varit så snälla och söta, är på en avdelning där dem är mellan 2-5, så det är blandade åldrar. Mycket trevligt:) Var väldigt nervös inatt, vaknade och kunde inte sova, så har avrit vaken sen kl 3 inatt, men men... Jag får lägga mig tidigare ikväll i stället. Men jag känner mig inte speciellt trött, inte än..

Idag ska jag/vi iväg och fixa lite ärenden, ska bli skönt att ha det gjort. Sen måste jag börja läsa en del i vissa böcker som jag har missat. men tänker bara skumma igenom en av böckerna. Så det kommer nog gå snabbt, får jag hoppas...

0 kommentarer: