Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 september 2009

postheadericon 4 dagar kvar..

Man kan säga att det bara är fyra dagar kvar idag, för vi åker ju på natten/morgonen mellan måndag och tisdag, så nu jäklar, nu är det inte många dagar kvar, spännande!

Idag är det BARA en massa pluggande som står på schemat, har en del uppgifter som måste göras innan jag åker iväg, eller måste och måste men jag VILL göra dem, för annars går man miste om en del saker, och kanske inte blir godkänd för att sedan gå vidare, det hade ju inte varit så himla roligt.. Men jag hoppas att jag överlever detta...

0 kommentarer: