Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 september 2009

postheadericon Greys Anatomy!

Om lite mindre än en timme så börjar mitt älsklings program Greys Anatomy, äntligen säger jag bara. Som jag har längtat efter det. Inte för att jag kommer ihåg vad som händer, men jag kommer ihåg att det var spännande, och att jag blev förbannad sist det slutade..

Har gått väldigt bra på praktiken idag med, jag bara Älskar det, skulle kunna stanna där för all evighet:) Ätit middag och kollat på beck tillsammans med svärmor idag med, som sagt snart börjar Greys Anatomy och sen är det nog sängen som väntar, för det tar på krafterna att leka med barnen:)

Lite bilder från resan...


Dock inte vårt hotell, men ett MYCKET fint hotell:)




Det tar väldigt lång tid att lägga upp bilder, så gör nog det på Facebook i stället, kolla där!

1 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

kan tänka mig att det blev en del tårar i onsdags?! Jag har osså saknat Greys...