Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 september 2009

postheadericon Regna..

Idag kan man verkligen se att hösten är påväg, som tur va hann jag precis hem innan det började ös regna..

Idag har det varit en "rolig" dag i skolan. Först en föreläsning, kanske lite mindre skoj, men sen fick virita och måla med målarfärg och lära känna varandra, trevligt:) Måste fixa en del saker till min VFU (praktiken, heter så nuförtiden).

*Måste fixa utdrag fårn Polisen, så man inte finns med i registret (hoppas inte)
* Prata med alla lärare om vad jag kommer missa.
* Prata om VFU:n, om jag kan få reda på min praktikplats INNAN jag åker väg
* Testa mig mot TBC, måste tydligen boka tid hos en läkare? Eller är jag fel på det?
* Fixa passerkort, så jag kommer in på datorerna.

Det är säkert en massa andra saker som jag måste göra, som jag inte tänkt på nu. men jag hoppas inte att jag glömt något, annars får ni påminna mig. Resan börjar ju verkligen att närma sig nu, men skönt att man inte redigt har tid att tänka på det, måste tänka på skolan just nu:)

På tal om skolan, måste börja läsa en massa nu, ska på middag hem till familjen ikväll, så har bara några timmar på mig, men jag ska nog fixa det:)

0 kommentarer: