Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 september 2009

postheadericon Duktig...

Idag tycler jag att jag har varit väldigt duktig. jag har hunnit med en hel del saker, känns jätte skönt. Efter praktiken åkte vi för att ombesiktiga bilen, sedan till Maxi, där jag köpte att par nya gummistövlar, jätte fina:) Sen har jag plockat in sakerna på toaletten, städat i garderoberna, hängt undan sommarkläderna, och ut med vinterkläderna, sorterat bland papper, lagat mat och nu fixat en del saker på datorn som jag var tvungen att göra med + att jag nu håller på att lägga in bilderna från resan, se om jag orkar "bjuda" på någon bild i detta inlägget:=) Så denna dagen har man varit duktig, och nu är jag väldigt trött, så ska slänga mig i soffan snart och mysa med min sambo:)

0 kommentarer: