Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 september 2009

postheadericon Liseberg!

I lördags var vi i Göteborg på Liseberg. blev en kanon bra dag, inget regn alla(bara blöta från Flumraider och en annan). Hade mycket trevligt trotts dem LÅNGA köerna till karusellerna, men sådant man får ta. Tyvärr så var hemresan VÄLDIGT dryg med, och trötta var vi, men hem kom vi i alla fall:) Idag har jag varit i skolan, hyaft föreläsning och lite så, dagen har gått fruktansvärt snabbt. vilket är skönt:) Ska hem till mamma och äta middag nu, sen ikväll ska jag bara slappa och kolla på en bra film...

0 kommentarer: