Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 september 2009

postheadericon 090909

Idag har jag hunnit med en hel del må jag säga. Första fika i stan med några kompisar, sedan köpte jag en tröja (stolt för jag har inte köpt kläder på typ 2 månader), sen köpte jag saker inför resan, flygadaptrar, och sedan sådana uttag så man kan använda strömmen i Las Vegas. Fixat naglarna, besiköpt ny bärbar dator (fick ut en helt ny dator på våran försäkring för den gamla datorn), pluggat och nu sitter jag här. Ska kolla på Idol, men börjar inte förens om lite mer än en timme, ska nog hinna läsa lite till innanktat bilen (gick inte så bra för den, men pappa fixar under tiden vi är iväg) dess....

Dagen började inte så bra idag, men den slutade desto bättre, ny dator och jag behövde inte köpa en ny bil, som jag trodde först....

0 kommentarer: