Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 september 2009

postheadericon 11 september..

Som ni alla vet så är detta en dag som lever i sorgens täcken, men kanske inte denna dagen, för denna dagen kanske kan bli en UNDERBAR dag för en viss person...

Är nu hemma efter att haft min första föreläsning, börjar igen kl 13... Från början hade dem lagt seminarium direkt efter föreläsningen så vi skulle slutat kl 12:30 men nu har dem flyttat fram det så vi går fram till halv 3 "bläää" men det är bara att bita i det sura äpplet.. Hinner läsa en del nu innan jag ska bege mig igen.

Ikväll är det fest som gäller. Ska bli RIKTIGT trevligt, om allt går som det ska idag... Hoppas VERKLIGEN DETTA NU! Kommer bli en sen nat, kommer nog inte vara hemma förens vid halv 5, men det får det vara värt, hehe!

Nej nu ska jag återgå till mitt arbete.
Trevlig helg på er!

1 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Hoppas ni får en trevlig resa till las vegas! ta mycker bilder så man får se sen :) kram