Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
14 september 2009

postheadericon 12 timmar..

Nu är det ganska så precis 12 timmar kvar tills vi åker från Kristianstad och Sverige, denna resan kommer nog bli det bästa jag någonsin gjort, eller jag hoppas att det kommer bli så. Det ska bli så spännande. Det jobbigaste är bara att man ska se till så man har allt med sig ner, men det finns ju att köpa där, allt är så himla billigt har jag fått reda på. Så jag ska komma hem med en ny garderob hade jag tänkt mig, hehe.. men man kanske inte hittar någon alls i stället...

Tänkte bara skriva lite praktiska grejer, till er som vill veta, så ska vi bo på hotell Circus Circus i Las Vegas,

Bilderna är tagna från internet...















Den 21 september så kommer vi åka till Hollywood och då kommer vi bo på Dune inn Sunset:

Inte lika fint, men vi ska bara bo där en natt, så då kvittar det, enligt mig:)

Vi åker sedan tillbaka till Las Vegas den 22 september, sent på kvällen.

0 kommentarer: