Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 september 2009

postheadericon Inte nu igen...

Nu har jag gått och blivit förkyld IGEN.. Måste ha dåligt immunförsvar just nu, för såhär mycket brukar inte jag vara förkyld, men jag hoppas det släpper till helgen. Idag är jag ledig från skolan. Men jag ska träffa min basgrupp, vi ska lära känna varandra lite bättre. Vilket jag tycker ska bli väldigt trevligt:) Annars så ska jag bara vila en massa idag. Så förkylningen släpper.

Förresten, om 2 VECKOR befinner vi oss i Las Vegas! GUD vad jag längtar. I morgon ska jag prata med alla lärarna som jag kommer att ha under tiden, s jag hoppas att jag kommer få bra respons (eller vad man säger)...

Idag kommer min bror hem från Norge, han stannar tills på måndag, sen ska han ut och tågluffa med sin flickvän i 1 månad i Europa, låter härligt det:) Ska på middag i morgon hem till pärronen, ska bli trevligt:)

0 kommentarer: