Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 september 2009

postheadericon 1 dag kvar..

Såå nu är det inte så många timmar kvar innan vi ska bege oss. Tycker det ska bli spännande, speciellt nervös tror jag inte att jag är, man kanske ska säga förväntansfull, och längtan...

Idag så blir det en massa städande, håller på att tvätta just nu, och sen i eftermiddag ska vi ut och äta med patriks mamma, ska bli trevligt. Längesedan jag träffade henne...

Sen för er som inte vet det, så i fredags tog mitt älskade hjärtat sitt KÖRKORT!!!!! Så nu är allt hel underbart och resan kommer bli det bästa på länge! Igår packade vi det mesta, bara det som ska tvättas idag och sen det sista som ska ner.. Igår kollade jag upp att Forever 21 ligger typ precis bredvid vårat hotell, helt underbart. Så en HEL del shopping kommer det säkert att bli, har inte tagit med mig så värst mycket, har förväntat mig att köpa det mesta, hehe.. Det låter lite snobbigt, men är man iväg så får man passa på:)

Nej nu ska jag sluta tragga, och börja städa i stället:)

Ha en trevlig söndag alla!

0 kommentarer: