Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 september 2009

postheadericon LAS VEGAS!

Sitter pa flygplatsen i LA vantar pa flyget till Las VEgas nu. Kl ar harnu 21:05. Ursakta stavning,,har inte sa mkt tid kvarnu. Vi har ddet super bra, sol,bad sevardeheter och avenshopping. Bara tva dagar kavr, mkt som ska hinnas med. Hoppas allt arbra dar hemma me. Jag kommer hempa lordag igen, sa vi ses kanske da? Bilder mm kommer upp nar jaghar tid.. Finns MASSORav bilder... Ha deet sa bra. kramar anna o patrik

0 kommentarer: